Η ιστοσελίδα μας agrampelo.blogspot.gr είναι η σελίδα του Μορφωτικού πολιτιστικού συλλόγου Αγραμπελιωτών "Αγράμπελη"

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Μεγάλη εβδομάδα στο Χωριό μου Αγράμπελο

Αφήγηση : Παναγοπούλου Κωνσταντίνα. 
Ετών 6 (Κόρη της Αντωνίας Κωνσταντίνου)



Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος για τις άγιες μέρες του πάσχα πήγα στο χωριό της μαμάς μου μαζί με τον αδελφό μου τον Άγγελο και τον μπαμπά . Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα παίξαμε και γελάσαμε
 με όλα τα παιδιά του χωριού μας. Εγώ πήγα στην εκκλησία μαζί με την θεία Μαρία την Βασιλική τον Μπέμπη και την ξαδέλφη μου την Λίνα και στολίσαμε τον επιτάφιο μαζί  με άλλες κυρίες και με άλλα παιδάκια που ήταν εκεί ,εγώ μαζί με τον Χρηστάκη της θείας Λίτσας και την Λίνα έδινα λουλούδια στην θεία βούλα στην θεία Χριστίνα στην θεία Γιάννα και στην θεία Λίτσα, στην θεία Μαρία δεν έδινα γιατί με φώναζε να καθίσω καλά να μην κάνω καμιά ζημιά.
Μετά αφού τον στολίσαμε ο Θείος Μήτσος και ο θείος Γιώργος μας έβγαλαν φωτογραφίες πολλές.
Το Σάββατο το βράδυ πήγαμε πάλι εκκλησία και ανάψαμε τις λαμπάδες και τις πήγαμε σπίτι. Εγώ είχα μια πολύ μεγάλη λαμπάδα που μου έφερε η νονά μου μαζί με ένα αυγό από σοκολάτα που το έφαγε όλο ο Άγγελος. Την Κυριακή η γιαγιά μας έδωσε σε όλους από ένα κόκκινο αυγό και τα τσουγκρίσαμε όλα , το δικό μου ήταν το πιο δυνατό και τα έσπασα όλα τα αυγά και ο παππούς μετά μου έδωσε πολλά πολλά λεφτά. Μετά ο παππούς έβαλε το αρνί στη σούβλα και το κάναμε γύρω γύρω και το ψήσαμε, η γιαγιά έστρωσε με την θεία Μαρία το τραπέζι και φάγαμε όλοι μαζί.
Θέλω πολύ να ξαναπάω στο χωριό μου το καλοκαίρι για να παίξω με όλα τα παιδιά.Το αγαπώ πάρα πάρα πολύ πολύυυυυυ.

( Ο πολιτιστικός Σύλλογος ευχαριστεί την μικρή μας Κωνσταντίνα για την υπέροχη αφήγηση που μας έστειλε για το πως πέρασε το Πάσχα στο χωριό μας. Στείλτε μας και εσείς με e-mail (Agrampelo@gmail.com) ή με ένα προσωπικό μήνυμα στο fecebook τις εντυπώσεις σας ή τις αναμνήσεις σας από το χωριό μας και εμείς θα τις αναρτήσουμε.) 

Δείτε Όμορφες φωτογραφίες από τις Άγιες Μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας Στο χωριό μας Αγράμπελο. 























































































































































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου